Lapkričio 20 dieną Kauno pedagogų kvalifikacijos centras, Kauno Tado Ivanausko progimnazija ir Milikonių progimnazija organizavo 7 klasių mokinių kūrybinį konkursą „Mokau(si) kitaip 2019“.
Konkursas vyko Kauno Tado Ivanausko progimnazijoje. Iniciatoriai – Kauno Milikonių ir Kauno Tado Ivanausko progimnazijų Metodinės tarybos. Šis renginys tradicinis, mokyklos jį organizuoja kasmet, tik keičiasi organizatorių – svečių vaidmenimis. Šių metų konkursas skirtas šiuolaikinių aktyvių mokymo(si) metodų naudojimo, ugdant aukštesniuosius mąstymo gebėjimus, STEAM elementų naudojimo patirties sklaidai, buvo kalbama aplinkosaugos tema.
Abi mokyklos pristatė savo komandas. Kauno Milikonių progimnazijos mokiniai filosofiškai pažvelgė į kenksmingą gamtai žmonių veiklą, o Kauno Tado Ivanausko progimnazijos septintokai pasiūlė, kokių konkrečių veiksmų imtis, kad švarinti aplinką pradėtume nuo savęs.
Abiejų mokyklų komandos dirbo trejose dalykinėse grupėse.
Matematikų – informatikų grupės Lego Mindstorms konstruktoriumi konstravo ir programavo vėjo jėgainę. Pristatydamos savo kūrinį komandos turėjo įrodyti, kad jų sukonstruotos jėgainės sukasi, aptarti, kaip sekėsi programuoti.
Socialinių – gamtos mokslų grupės ieškojo informacijos kompiuteriuose pateiktoje medžiagoje, domėjosi, kuriuose Lietuvos regionuose paplitusios vėjo jėgainės, aptarė jų naudą bei žalą, pavaizdavo jų paplitimą kontūriniuose žemėlapiuose, atliko kūrybinę užduotį apie vėjo jėgainių ateitį.
Kalbininkų grupės konstravo sutvėrimą, kuris galėtų išgyventi kosmose ir jo neteršti. Savo sukurtą produktą pristatė angliškai, atsakė į žiūrovų klausimus.
Mokiniai pasidžiaugė patyrę, kad mokytis galima labai įvairiai.
Konkurso dalyviai buvo pasveikinti ir apdovanoti diplomais. Na, o renginį vainikavo bendra draugiška vaikų veikla – abiejų mokyklų mokinių kartu piešiamas piešinys aplinkosaugos tema.