Mokslo metų pabaigoje progimnazijoje inicijuota netradicinio ugdymo diena. 5-7 klasių mokiniai keliavo į mokslų stoteles, kuriose, atlikdami įvairias kūrybines veiklas, ne tik pritaikė pamokose įgytas žinias bei gebėjimus, bet ir smagiai leido laiką. Užsiėmimai vyko ne tik įvairių dalykų kabinetuose, bet ir lauko klasėje, sporto salėje.
Matematikos ir fizikos stotelėje „Į atostogas per kliūtis“ mokiniai rašė grafinį diktantą, dėliojo tangramą, turėjo atlikti užduotį „Surask skaičius“. Fizikos stotelėje mokiniai kūrė oru varomus automobilius, kurie savo tvirtumą ir greitumą išbandė lenktynėse. Atliekamos užduotys lavino dėmesį, regimąjį suvokimą, kūrybiškumą bei inžinerinius gebėjimus.
Lietuvių kalbos stotelė „Kalbos keliu Kauno gido link“ kvietė 5-6 klasių mokinius tyrinėti, prisiminti ir atrasti. Tai ir darė jaunieji tyrinėtojai. Dėlionė priminė, jog viena raidė gali pakeisti sakinio prasmę; sudurtinių žodžių žaidimas nukėlė į vaistažolių pievą. Norint įminti mįslę teko pirmiausia ją iššifruoti, o paskui ieškoti atsakymo. Septintokus užduotys kvietė pakeliauti po Kauną: atpažinti skulptūras, sužinoti jų istoriją, pasidomėti teatru, rašytojais ir poetais. Ieškodami informacijos mokiniai ne tik internetu naudojosi, bet ir po mokyklą pasidairė. Pasirodė, kad kai kurie atsakymai slėpėsi visai šalia.
Užsienio kalbų stotelėje „Atostogų kryptis“ mokiniai, burtų keliu gavę šalies pavadinimą, kūrė tos šalies reklaminį plakatą, kuriame pateikė informaciją ne tik apie kalbą, gyventojų skaičių, bet ir lankytinas vietas, patarles ir priežodžius bei kitus įdomius faktus. O pristatydami savo reklaminius plakatus lavino retorikos gebėjimus.
Dailės ir technologijų stotelėje „Draugystės apyrankė“ mokiniai, poromis pindami draugystės apyrankę, ne tik lavino meninius gebėjimus, bet ir stiprino draugiškumo, dėmesio parodymo kitam nuostatas bei komandinio darbo įgūdžius. Nupintos apyrankės buvo dovanojamos klasės draugams.
Kokiu šaukštu Gediminas valgė bulves? Kokį miestą vokiečiai vadino Memeliu? Kokį įvykį nuspėjo Simpsonai? Kaip miega delfinai? Į šiuos nuotaikingus klausimus mokiniai atsakinėjo istorijos ir gamtos mokslų stotelėje „Išmanai istoriją – gali būti kūrėju“, žaisdami interaktyvius Kahoot žaidimus. Ši veikla tapo puikia ir žaisminga galimybe ne tik įsivertinti istorijos ir gamtos mokslų žinias, bet pademonstruoti greitą loginį mąstymą. Žaisti buvo labai smagu, nes reikėjo varžytis. Žaidimo nugalėtojai buvo apdovanoti saldžiais prizais.
Šokio stotelėje mokiniai ne tik šoko, bet ir padidino savo išprusimą šioje srityje. Šokis ne tik išmoko valdyti kūną, bet ir skatina kurti, stebėti, analizuoti, suprasti, vertinti.
Mokiniams „Kelionė į mokslų stoteles“ paliko labai didelį įspūdį. Jie džiaugėsi turiningomis netradicinio ugdymo dienos veiklomis, teigdami, kad mokymasis gali būti kitoks: linksmas ir įdomus, patrauklus ir nuotaikingas.